بیچاره من که هوایِ تو را داشتم ،

اما تو آن را حبس کردی ،

نفس کشیدن بی هوا ممکن نیست

.

.

.

.

وقتی که بودی نیازی به راهِ دور نبود ،

اما حالا دورترین جایِ دنیا دردِ دلم را دوا میکند ،

من میرسم تو بمان

.

.

چه پرجرات میشود دربرابرت:

کسی که مـی فهمد : ازته دل دوستش داری

.

.

.

خـوشـبـخـتـی

مـلاقـاتِ دوبـاره چـشـم هـای تـوسـت

حـتــی اگــر در نـگـاه تــو ،تـصـویـری از رویـای بـاهَـم بـودنمـان نـبـاشــد

.

.

می پرسی : چقدر دوستم داری ؟

میخندم : جهان را متر کرده ای ؟

.

.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

.

.

دود میخیزد ز خلوتگاه من

کس خبر کی یابد از ویرانه ام ؟

با درون سوخته دارم سخن

کی به پایان میرسد افسانه ام ؟

.

.

سریع ترین نقاشی بود که دیدم

در یک چشم به هم زدن روزگارم را سیاه کرد

.

.

.

خاصیت دنیاست

در اوج داشتن و خوشبختی

دلهره ی ” از دست دادن ” پر رنگ تر است

.

.

.

.

گاهی وقت ها ادم کسی رو که دوستش داره

توچند ثانیه دلشو میشکنه

منو بخاطر اون ثانیه ها ببخش

.

.

.

بن بست دنیاست براى من آغوشت

اولین باریست که هراسى ندارم بگویم :

به بن بست رسیده ام

.

.

سلامتی کسی که اونقدربیادشیم

که اگه به یاد خدا بودیم نصف بهشت مال ما بود

.

.

.

عشق اگر پیدا شد که دیگر عشق نیست ، معرفت است

عشق از آن رو هست که نیست

پیدا نیست و حس می شود

.

.

کوه ها جابجا شدند

وقتی که بسامد صدایم را بادوستت دارم امتحان کردم!

.

.

تمام حجم خیالم از تو لبریز است

دنیای خیالم کوچک نیست ،

تو بی نهایت عزیزی

.

.

.

چه فرقی میکند عاشق تو باشمیا رنگین کمان

وقتی هردو هفت خطید!!

.

.

سوزنبــان پیــری شـــده ام

که نه امید از آمـدن قــطار می بُـرَد

نه دل از کنـجِ ایســتگاه متــروکه اش

.

.

.

تنهایی فقط تنبیهی است برای روزهای دوست داشتن او !

.

.

.

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز میشود

گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام میگیرد

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود میشود

گاهی با یک بی مهری ، دلی میشکند

مواظب بعضی یک ها باشیم !

در حالی که ناچیزند ، همه چیزند

.

.

.

میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود

از قول من به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد

.

.

همه گفتند : بخشش از بزرگان است

من بخشیدم و هیچ کس نگفت چقدر بزرگ شدى

همه گفتند : بلد نبودى حقت را بگیرى

.

.

گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند

شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو

.

.

.

نمی دانم وقتی صدای اس ام اس شنیدی دوست داشتی کی باشه ؟

متاسفم که اون نیستم !ولی بیشتر از اونی که منتظرش هستی بیادتم

.

.

گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس

شیرها خاطرشان هست که آهوی منی

.

.

 

سفری به دور دنیاست ،

وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش میکنند

.

.

خوب است بدانیم که گاهی آنچه می کشیم

درد بی او بودن نیست

تاوان با او بودن است