اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اسهای عاشقانه

اس ام اس جدید اس ام اس عاشقانه sms

اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اسهای عاشقانه

اس ام اس جدید اس ام اس عاشقانه sms

اس ام اس ولادت حضرت معصومه



میلاد بانوی مهر و وفا، مظهر جود و سخا، حضرت معصومه علیهاالسلام مبارک باد . . .



اس ام اس تبریک ولادت حضرت معصومه (س)



به یمن میلادت، ذره ذره نور می‏شویم و قطره قطره حضور


و دل را به سرای کرامتت دخیل می‏بندیم تا در روز مقدس تولد تو با دست‏های پاکت تطهیر شویم . . .

پیامک ولادت حضرت معصومه (س)

بانویم معصومه علیهاالسلام


میلادت، نور به چشم‏ها می‏پاشد و سرور به دل‏ها


و رایحه بهشتی‏ات، مشام دل را با عطر خوش حضور می‏نوازد میلادت مبارک



متن تبریک ولادت حضرت معصومه(س)



برآیینه جمال داور صلوات / بر روشنی چشم پیمبر صلوات


برحضرت معصومه فروغ سرمد / بر دسته گل موسی جعفرصلوات . . .



دوبیتی تبریک ولادت حضرت معصومه



میلاد نور دیده رضا، کعبه دل‏ها، حضرت معصومه علیهاالسلام خجسته باد

متن کوتاه تبریک ولادت حضرت معصومه(س)

معصومه جان! عطر میلاد تو، چون نسیم بهشتی است که مشام دل‏ها را می‏نوازد
میلادت مبارک



sms تبریک ولادت حضرت معصومه (س)



حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)


دیده به جهان گشود و در بوستان معنویت، نسیم سبز بشارت وزیدن گرفت . . .

اس ام اس جدید

معصومه فلسفه شیدایى است و غزل ماندن و بودن
معصومه نگین ایران است که درقم، شهر اقامه مى درخشد . . .

پیامک جدید

بانویم معصومه علیهاالسلام
نگاه معصومانه‏ات، امید را در دل خسته زمین می‏رویاند و رایحه پاک بهشتی‏ات، نسیم را به وجد می‏آورد.
.

متون زیبا برای تبریک ولادت حضرت معصومه (س)



http://rahatsaz.blogtaz.com/post10.php

http://rahatsaz.blogtaz.com/post9.php

http://rahatsaz.blogtaz.com/post8.php

http://rahatsaz.blogtaz.com/post7.php

http://rahatsaz.blogtaz.com/post6.php

http://rahatsaz.blogtaz.com/post5.php

http://rahatsaz.blogtaz.com/post4.php

http://rahatsaz.blogtaz.com/post3.php

http://rahatsaz.blogtaz.com/post2.php

http://rahatsaz.blogtaz.com/post1.php

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج


اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

.

.

.

گرامیداشت سالگرد عروسی گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد


مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آنها برای یکسال دیگر


سالگرد ازدواجمان مبارک

.

.

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

.

.

در ثانیه‌های بودنت می‌مانم. در فصل شکست خوردنت می‌مانم


یک سال نه ده سال چه فرقی دارد. تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم . . .

.

.

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

.

.
عزیزم اگر در تمام لحظاتی که در یکسال گذشته به یاد تو بودم


یک شاخه گل به تو هدیه میدادم


الان در باغ بزرگی از گل قدم میزدیم . . .


سالگرد پیوند من و تو مبارک

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه

.

.

.

یادم باشد وقتی آمدی راز بزرگی را به تو بگویم ،


اینکه در نبودنت آسمان آبی نیست .

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

 آرزو دارم بهاران مال تو


شاخه های یاس خندان مال تو


ساده بودن های باران مال تو


آن خداوندی که دنیا آفرید ،


تا ابد همراه و پشتیبان تو .

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

حواسم را هر کجا که پرت می کنم ،


باز کنار تو می افتد .

.

.

.


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس دوستانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس تولد

اس ام اس عاشقانه زیبا

اس ام اس

هندزفری تغییر صدا
شال عشق

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

هندزفری تغییر صدا

ظرف غذای کودک

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه

.

.

.

سلام بر آنان که لایق سلامند


یک رنگ و یکدل و یک مرامند


هم گلند هم گنجینه هم دوست


هرچه از وی تعریف کنی نیکوست .

.

.

پیامک عاشقانه اس ام اس عاشقانه

.

.

همدم تنهایی شب های من ، اشک است و بس


مرهم زخم دل تنهای من ، اشک است و بس


گر نمیبینی غمی اندر نگاه خسته ام


آنچه میشوید غم از چشمان من ، اشک است و بس .

.

.

پیامک عاشقانه اس ام اس عاشقانه

.

.

کاش دستانم آنقدر بزرگ بود که می توانستم


چرخ و فلک دنیا را به کام تو بچرخانم .

.

.

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

.

.


نبودنت را با ساعت شنی اندازه گرفته ام ،


یک صحرا گذشته است !

.

.

پیامک عاشقانه اس ام اس عاشقانه


.

.

گاهی به آسمان نگاه کن ،


شاید کبوتری خسته به آشیانه ی دلت محتاج باشد .

.

.

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

.

.

بهاران من ، طوفان ها در رقص عظیم تو


به شکوهمندی نیلبکی می نوازند ،


و ترانه ی رگ هایت آفتابی همیشگیست .

.

.

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

.

.

دوریت زمستانی دیگر است ،


کمتر از من دور شو ، باز سرما خورده ام .

.

.

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

.

.

گفتی اندر خواب بینی بعد این روی مرا


ماه من ، در چشم عاشق آب هست و خواب نیست .


.

.

پیامک عاشقانه اس ام اس عاشقانه

.

.

تک گلی هستی تا عرش میخواهم تو را


گرچه کم میبینمت ، بسیار میخواهم تو را .
.

.

.



شال عشق


هندزفری تغییر صدا

اس ام اس دوستانه و عاشقانه


اس ام اس دوستانه و عاشقانه

.

.

از دوست چه میماند در آینه فردا


جز حرف دل انگیزش ، جز خاطره ای زیبا

.

.

اس ام اس دوستانه

.

.

.

اگرچه نازنینان را وفا نیست


گلستانی چو باغ آشنا نیست


اگر بر چرخ هفتم پا گذارم


دلم یک لحظه از یادت جدا نیست

.

.

اس ام اس دوستانه جدید

.

.

من اگر روح پریشان دارم


من اگر غصه هزاران دارم


به تن و زندگی ام زخم فراوان دارم


به تو و دوستی تو ایمان دارم

.

.

اس ام اس جدید دوستانه و عاشقانه

.

.

دوست دارم دوستم تو باشی


مریض باشم پرستارم تو باشی !

.

.

 اس ام اس دوست داشتن

.

.

ما به لطف هر رفیقی دلخوشیم


هر رفیقی را نبینیم نا خوشیم

.

.

اس ام اس دوستی و رفاقت

.

.

دل به هر کجا رو کند ، آخر بیاید سوی دوست


قبله دل ها کجا باشد به غیر از کوی دوست

.

.

 اس ام اس دوستی و رفاقت

.

.

دوست شایسته مثل عطر فروشه ،


اگه چیزی از عطرش بهت نده ،


بوی عطرش بهت میرسه

.

.

اس ام اس دوستت دارم

.

.

غربت آن است که بدانند کجایی نگیرند خبرت


دوست آن است که ندانند کجایی بگیرند خبرت

.

.

اس ام اس دوستانه

.

.

در مرام ما اسیران عاشقی رسمی ندارد


دوستی را میپرستیم چون که پایانی ندارد

 

.

.

.


اس ام اس فلسفی

اس ام اس فلسفی

.

.

.
ما اغلب مدتها به درهایی که شادی را برما بسته است


نگاه می کنیم ولی هیچ گاه کسی را که برایمان درهای شادی را می گشاید نمی بینیم . . .

.

.

 

اس ام اس فلسفی 90
.

.

بخاطر بسپاریم که :


بخشنده از دست نمی دهد .


او همواره در حال بدست آوردن است . . .

.

.

اس ام اس فلسفی 90
.

.

به گذشتۀ خود هرگز نمی اندیشم، مگر آنکه بخواهم از آن نتیجه ای بگیرم . . .


( جواهر لعل نهرو )

.

.

.



اس ام اس جدید


اس ام اس جدید (خنده دار)

.

.
تـــا حـــالا در زندگی

.
به این سه مورد دقــــت کـــرده اید!؟

.
شانس یه بار در خونه آدمو میزنه

.
بَدشانسی دستش رو از روی زنگ خونه بر نمیداره

.
بدبختی هم که قربونش برم همیشه کلید داره . . . . . .!!!!!!

.

.

اس ام اس جدید (خنده دار)

.

.

شیطان هرکاری کرد آدم سیب نخورد!

رو کرد به حوا گفت : بخور واسه پوستت خوبه !

.

.

اس ام اس جدید (خنده دار)

.

.

دیگه به من زنگ نزن

.
حالا شناختمت

.
من نمیتونم دیگه با تو باشم

.
ازت بدم میاد

.
بی لیاقت

.
خداحافظ

.
“این آخرین جمله ای بود که همسایمون به شوهرش گفت”

.
میخاستم تو ام در جریان باشی عزیزم !

.

.


اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه جدید
.

.

.

دستان عاشقت رمز رسیدن است


اینجاکنارتو بودن است


وقت عبورلحظه هاکارم ازعشقت غزل سرودن است

 

 

ارسالی : غزل از قزوین

فرستنده : 0912783XX86

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

باران باشد تو باشی


و یک خیابان بی انتها.


آنگاه به دنیا میگویم خداحافظ.

فرستنده : 0935786XX60

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

مثل آن مسجد بین راهی،تنهایم.


هر کس هم می آید مسافراست،


می شکند،هم نمازش را هم دلم را !


فرستنده : 0915963XX48

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

Adamha dar 2halat hamdigar ra tark mikonand:

aval inke ehsas konan kasi doshon nadare

v 2vom inke ehsas konan yeki khely dosteshon dare…

فرستنده : 0937661XX77

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.تست معرفت:اگه دوستم دارى یه جوک برام بفرست


اگه عاشقمى بهم زنگ بزن


اگه برات مهمم یه اس ام اس خالى بده


اگه ازمن خوشت نمىیاد هیچ کدوم وانجام نده.


ارسالی :مجید یوسفگلی 15

فرستنده : 0936139XX46

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

دل هیچکس نمی سوزد برحال غمناکم


مگرسوزد همان شمعی که میسوزد سرخاکم


سکوتی بودبر قلبم که باآن می زدم


فریاد اگر ازشهر غم رفتی مرا هرگز نبر از یاد


(یوسفگلی)

فرستنده : 0936139XX46

.