اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اسهای عاشقانه

اس ام اس جدید اس ام اس عاشقانه sms

اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اسهای عاشقانه

اس ام اس جدید اس ام اس عاشقانه sms

اس ام اس دوستانه و رفاقتی


اس ام اس دوستانه

.

.

قلب تو با قلب من آکنده است

دوستی من و تو تا ابد پاینده است

نوشتم پیامی با شوق خنده

که باشی با خبر از حال بنده

نوشتم این پیام از دل برایت

جوابش را بده جانم فدایت

.

.

.

اس ام اس های دوستانه و رفاقتی

.

.

تب  وتابی داره باتو بودن ای  حبیب

قلب  خود را قربانی نمودن  ای  طبیب

در رهت جانی را ستودن ای  شکیب

عاشق را معشوق بودن  ای  رقیب

.

.

.

در دوستی ِ ما،پارسال

امسال

یا سال آینده

تنها طول ِ آن را افزایش می هد،

عمق  آن در توان کلمات نیست

.

.

.

ای عشق،  شکسته ایم، مشکن ما را

اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی می بینیم

ای دوست مبین به چشم دشمن ما را

.

.

با من ای دوست اگر خوب ، اگر بد باشی

تپش حس من این است که باید باشی

.

. سیستم همکاری در فروش بازدیدآنلاین

.

اگه صدای اس ام اس گوشیت در اومد ،

نگو پیام دارم

بگو یه رفیق با مرام دارم که یادم کرده!

.

.

بیا تا پرواز اعتماد را با هم تجربه کنیم ،

وگرنه میشکنیم بال های دوستی مان را

.

.

.

در عالم رفاقت محبت تقدیمت میکنم،

تا در بیگانگی فردا فراموشم نکنی

.

.

.

گرچه ما خوابیده اندر سایه ایم

در رفاقت تا قیامت پایه ایم

.

.

ناز آن چشمی که سویش مال ماست

ناز آن دوستی که قلبش یاد ماست

.

.

.

تو را در مثنوی پیدا نکردم

حضور دیگری پیدا نکردم

سرودم هر غزل تنها تو بودی

برایت ثانوی پیدا نکردم

.

.

فکر آن دارم دوست من تو باشی

مریض باشم پرستارم تو باشی

.

.

.

با عشق دوست ماند و با یار بیقراری

از دوست درد ماند و از یار یادگاری

.

.

.

دلم یک دوست خوب میخواد که خیلی مهربون باشه

دلش اندازه دریا به رنگ آسمون باشه

.

.

دشمن چه کند که مهربا ن  باشد دوست

حاسد چه کند چو با وفا باشد یار

.

.

چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده

حالا یا من خسته شدم

یا شیب زیاد شده

یا شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی !

.

.

.

http://azinic.net/


http://azinic.com/

 

ع –

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد